معرفی انواع پکیج و راداتور

معرفی انواع پکیج و راداتور

معرفی انواع پکیج و راداتور

معرفی انواع پکیج و راداتور

  • ۰
  • ۰

مزایای خرید اقساطی

امروز بسیاری از افراد مایلند تا از مزایای خرید اقساطی بهره مند شوند به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم مجالی را فراهم سازیم تا به بررسی شرایط خرید اقساطی و مزایای آن بپردازیم.

خرید اقساطی چگونه خریدی است؟

امروزه با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد و قیمت های سرسام آوری که افراد باید برای خرید کالا و اجناس گوناگون پرداخت نمایند، خرید به شکل نقدی بغضا دشوار خواهد بود. بنابراین صاحبان کالاهای مختلف فضای مطلوب تری را برای خرید و فروش کالاهای خود به وجود آورده اند تا مشتریان بتوانند با طی کردن روندی بهتر و به شکلی سهل الوصول، اجناس مورد نظر خود را تهیه نمایند.

اگر بخواهیم تعریف جامع تری از خرید اقساطی عنوان کنیم باید بگوییم که خرید اقساطی را می توان خریدی دانست که در آن خریدار بخش کمی از پول کالا را به صورت نقدی پرداخت می کند و بعد متعهد می شود تا مابقی پول را در قسط ها یا فواصل زمانی مختلف و مشخص، پرداخت نماید. وجهی که در هر قسط پرداخت می شود هم دقیقا وجه مشخصی است.

این شیوه از خرید (خرید اقساطی) دارای مشخصاتی است و هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزیت هایی را به دنبال دارد.

مزایای خرید اقساطی

مزایای خرید اقساطی برای خریدار چیست؟

  • در صورتی که ما به خرید کالایی احتیاج داشته باشیم اما در شرایط خاصی بودجه کافی جهت پرداخت تمام وجه مربوط به خرید این کالا را در اختیار نداشته باشیم یا به عبارتی خرید جنس با این مبلغ برای ما مقدور نبوده و یا با برنامه ریزی مالی ما هماهنگ نباشد، می توانیم قسمتی از بهای کالا را بپردازیم و مابقی وجه آن را در قسط های مشخص شده پرداخت کنیم. در این روش خرید نیازی نیست برای پرداخت تمام وجه آن نگران باشیم و به پس اندازهای طولانی مدت متوصل شویم.
  • پس از پرداخت مقداری از پول کالا به شکل وجه نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساط، کالای مورد نظر بلافاصله به ما تحویل داده خواهد شد و ما می توانیم بدون فوت وقت آن کالا را مورد استفاده قرار دهیم.
  • بعضی از کالاها به صورت تمام قسط به مشتریان عرضه می شوند و در روند خرید آن ها حتی نیاز به پرداخت مبلغ اولیه نیست.
  • خرید تجهیزات گران قیمت به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند.

مزایای خرید اقساطی برای فروشنده چیست؟

  • هنگامی که فروشنده به فروش کالای خود به صورت اقساطی مبادرت می کند، می تواند با احتساب هزینه های تامسن پول از نظام بانکی، پولی بیشتر از بهای نقدی کالا، در دراز مدت از خریدار دریافت نماید.
  • همچنین فروش قسطی برای فروشنده نوعی تبلیغ نیز محسوب می شود و فروشنده می تواند با فراهم آوردن این شرایط آسان برای خرید، مشتریان بیشتری را جذب کرده و به کسب و کار خود رونق ببخشد.

برای خرید اقساطی فراهم کردن چه چیزهایی لازم است؟

  • پرداخت مبلغ اولیه:

لازم است قسمتی از بهای کالا، قبل از دریافت آن و شروع روند پرداخت قسط، به صورت نقدی پرداخت شود.

  • چک یا سفته:

فروشنده ممکن است در روند فروش، برای اطمینان از پرداخت وجوه اقساط، چک یا سفته ای معتبر را به عنوان ضمانت از خریدار طلب کند.

  • اعتبار مالی یا ضامن:

برخی از فروشنده های کالا، همراه داشتن یک ضامن معتبر برای خرید اجناسی که قیمت بالا و بهای سنگین دارند را جزء شرایط خرید اقساطی ذکر می کنند و مشتری برای خرید کالای مورد نظر خود به ضمانت و تعهد یک ضامن مطمئن نیاز دارد.

خرید اقساطی از دماتجهیز

چنانچه قصد خرید انواع تجهیزات یا سیستم های گرمایش و سرمایش ساختمان و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت دماتجهیز، علاوه بر خرید به صورت نقدی، از امکان خرید اقساطی کالاهای مورد نظر خود بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز مراجعه نمایید و یا با شماره 86071821 تماس حاصل نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی